På ludvika.se använder vi cookies för att förbättra din upplevelse av webbplatsen. Läs mer om hur du kan hantera cookies.

Du är här:

Felanmälan

Vid akuta fel och felanmälan på vatten och avlopp ring WBAB:s kundtjänst på 0240-309 90, dygnet runt.

Ibland kanske du ser fel eller faror före oss, till exempel hål i vägen, nedskräpning eller trasig gatubelysning.
Här hittar du tre enkla sätt för att felanmäla saker som du tycker bör åtgärdas i vår kommun.

Du kan felanmäla via en mobilapp, via telefon eller via formuläret nedan.
OBS! Anmäl INTE fel som rör vatten och avlopp via formuläret eller appen. Då ska du istället ringa WBAB:S kundtjänst, 0240-309 90.

Felanmäl via mobilappen ärenden som gäller Gata/Park

"Felanmälan Ludvika kommun"  Här kan du ladda ner mobilappen:
https://itunes.apple.com/se/app/felanmalan-ludvika-kommun/id807512857?mt=8länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster 
https://play.google.com/store/search?q=felanm%C3%A4lan%20ludvika%20kommun&c=appslänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Felanmäl via telefon

Mån - fre 0240-861 00 (OBS! Gata/Parks telefontid kl 10-12 och kl 13-14)
Vid akuta ärenden (gäller inte vatten och avlopp) utanför kontorstid, ring 0240-842 01.
Vid akuta fel och felanmälan på vatten och avlopp ring WBAB:s kundtjänst på 0240-309 90, dygnet runt.

Felanmälan via formulär

Istället för att använda appen eller ringa kan du även fylla i formuläret nedan för att göra en felanmälan.

Om du har synpunkter på vår verksamhet, vår service eller vårt agerande, så kan du gå til sidan Synpunkter.

Här kan du göra din felanmälan

Ludvika kommun, 771 82 Ludvika

Telefon: 0240-860 00
SSC3N2.sitevision-cloud.net · 11/12 23:36:36