Du är här:

Bidragsansökan för verksamhet, anläggning, lokal och drift

Ansökan för verksamhetsbidrag som avser idrotts-, fritids- och kulturföreningar med säte i Ludvika kommun.

För föreningar inom fritid och idrott som äger eller hyr anläggning/lokal inom Ludvika kommun och är tillgänglig för allmänheten.


Hyrs anläggning/lokal ska dessa vara fastställd i avtal mellan Ludvika kommun eller annan hyresvärd.

Formuläret fylls i och skickas in tillsammans med övriga blanketter senast den 15 september varje år.

Skriv in uppgifterna direkt på sidan, glöm inte att skicka med årsmötesprotokollet där ska även verksamhetsberättelse, ekonomisk berättelse, revisionsberättelse och verksamhetsplan för kommande år ingå.

Klicka på knappen skicka. Vill ni har en utskrift på de uppgifter ni har fyllt i använd webbläsarens utskriftsfunktion när ni har klickat på skicka.

Regler och riktlinjer för föreningsbidragPDF

Ni får en mottagningsbekräftelse när Er ansökan inkommit och blivit registrerad hos Kultur- och fritidsförvaltningen.

OBS!!
För sent inkomna och ej fullständiga ansökningar behandlas ej.

Bidrag för: *
Multiple selection









Medlemmar 7-20 år
Multiple selection



Medlemmar 21-25 år
Multiple selection



Användningsområde
Multiple selection











Vid motionsspåret finns:
Multiple selection








Bifogade filer
Bifoga senaste årsmötesprotokollet. I det behöver verksamhetsplan, verksamhetsberättelse, balans- & resultatrapport, revisionsberättelse och budget






Dela

Sidan senast uppdaterad: 2017-10-11

Kontakta oss

Telefon:0240-863 52
Öppettider: 7.30-12.00, 12.45-16.15

Ludvika kommun, 771 82 Ludvika

Telefon: 0240-860 00
SPC3N2.sitevision-cloud.net · 23/11 23:27:55