Föreningsbidrag 1 verksamhet, anläggning och drift

    Ansökan för verksamhetsbidrag som avser idrotts-, fritids- och kulturföreningar med säte i Ludvika kommun.

    • För föreningar inom fritid och idrott som äger eller hyr anläggning/lokal inom Ludvika kommun och är tillgänglig för allmänheten.
    • Hyrs anläggning/lokal ska dessa vara fastställd i avtal mellan Ludvika kommun eller annan hyresvärd.

    Formuläret fylls i och skickas in tillsammans med övriga blanketter senast den 25 september.

    Skriv in uppgifterna direkt på sidan, glöm inte att skicka med årsmötesprotokollet där ska även verksamhetsberättelse, ekonomisk berättelse, revisionsberättelse och verksamhetsplan för kommande år ingå.

    Klicka på knappen skicka. Vill ni har en utskrift på de uppgifter ni har fyllt i använd webbläsarens utskriftsfunktion när ni har klickat på skicka.

    Ni får en mottagningsbekräftelse när Er ansökan inkommit och blivit registrerad hos Kultur- och fritidsförvaltningen.

    OBS!!
    För sent inkomna och ej fullständiga ansökningar behandlas ej.

    Bidrag för * (obligatorisk)
    Bidrag för









    Medlemmar 0-20 år
    Medlemmar 0-20 år



    Medlemmar 21-25 år
    Medlemmar 21-25 år



    Användningsområde
    Användningsområde













    Vid motionsspåret finns:
    Vid motionsspåret finns:






    Bifogade filer
    Bifoga senaste årsmötesprotokollet. I det behöver verksamhetsplan, verksamhetsberättelse, balans- & resultatrapport, revisionsberättelse och budget.*

    Vi har ett tekniskt problem som innebär att den totala datamängden som skickas inte får vara större än 9,5 Mb.
    Om ni har stora filer, skicka dem då separat till kultur.fritid@ludvika.se och hänvisa till er ansökan som ni gjort här. *

    Sidan uppdaterades: 2019-09-19

    På www.ludvika.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies.