Jobbeskrivning

    Handläggare till administration inom verksamhetsområde Gatapark

    Arbetsbeskrivning

    Som handläggare kommer du att hamna i en central roll inom verksamhetsområde Gatapark. Det innebär att du arbetar i en kundtjänst och är samordnare för många olika inkommande ärenden. Det är t ex upplåtelse av allmän platsmark, bidragsärenden, informationer som ska publiceras på kommunens interna och externa hemsida, beställare av diverse varor m m.

    Vem är du?

    För att trivas i rollen stimuleras du av att lära och tänka nytt, vara flexibel och gilla utmaningar samt att du är drivande. Du är bra på att samarbeta, du är noggrannhet och flexibel.

    Som person är du serviceinriktad, ansvarstagande och trovärdig och trivs med breda arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att kommunicera på svenska i både tal och skrift samt att du är en bra arbetskamrat.

    Kvalifikationer

    Du har flerårig erfarenhet inom ekonomi. Vi ser gärna att du har erfarenheter av bland annat, ekonomisystemet Visma, personalsystemet Heroma med flera för att kunna arbeta med många olika arbetsuppgifter. Eftergymnasial utbildning inom ekonomi-/redovisning är önskvärd. Du har stor datorvana och mångårig erfarenhet av att jobba i officepaketet. Erfarenhet av att ha jobbat i kommunal verksamhet är meriterande.

    Anställningens omfattning:

    Tjänsten är en tillsvidareanställning. Omfattning heltid. Arbetstid dagtid.

    Lön

    Löneform: Månadslön
    Lön enligt överenskommelse

    Upplysningar om tjänsten lämnas av:

    Verksamhetschef Lars Åhlenius
    Tel: 0240- 860 52

    Sektionsledare Agneta Lilja
    Tel: 0240-861 83

     

    Fackliga organisationer kontaktas via Ludvika kommun, telefon 0240-86 000.

    Kontakta oss
    Ludvika kommun
    info@ludvika.se
    0240-860 00

    Sidan uppdaterades: 2020-02-06

    På www.ludvika.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies.